Sunday, January 15, 2012

Sebuah presentasi video


Projek ini di samping beberapa projek jamuan tahunan yang lain telah saya buat semasa bekerja di sebuah syarikat yang anda telah tahu namanya. Pada masa itu tanpa mengikuti sebarang kursus tentangnya, hanya berbekalkan komputer, internet, kamkoder dan perisian yang disediakan, dan minat yang mendalam dalam bidang ini.

Beberapa tahun telah berlalu dan video ini saya buat dengan teknik yang asas jika dibandingkan dengan teknik yang lebih canggih pada masa ini. Saya abadikan koleksi video ini untuk tatapan anda semua semoga mungkin boleh memberi inspirasi dan suntikan idea kreatif untuk anda.

Karya ini saya berikan nama "BASF MTV" bersempena konsep lagu-lagu Top Ten yang memaparkan warga syarikat tersebut. Kebanyakan video klip adalah khusus untuk projek ini manakala ada beberapa merupakan rakaman persembahan pentas semasa jamuan tahunan tahun-tahun yang sebelumnya. Untuk menambah perisa, saya sertakan bersama rancangan MTV Top 10 versi BASF Pasir Gudang ini beberapa iklan semasa "commercial break" yang pasti anda TIDAK pernah saksikan di kaca TV :D

Video-video ini saya "upload"kan di Youtube. Jika anda berminat untuk meng"upload"kan video anda juga, anda boleh baca artikel saya Cara menghantar video anda ke Youtube.

Sekiranya anda mengalami masalah video yang tersekat-sekat, tekan butang "PAUSE" terlebih dahulu dan biarkan bar berwarna merah penuh dahulu sebelum menekan butang "PLAY" semula.

Selamat menonton :)

Bahagian 1:



Bahagian 2:



Bahagian 3:



Bahagian 4:



Bahagian 5:



Bahagian 6:

No comments:

Post a Comment